Uutiskirje

Uutiskirje tuo sisällön sähköpostiin ja lukijat verkkoon. Saat kauttamme kaikki uutiskirjepalvelut: sisällön, ilmeen, lähetyksen ja seurannan.

Share/Save

Uutiskirje on nopea tapa tavoittaa hyvinkin segmentoitu kohderyhmä. Uutiskirjeen sisällössä keskitymme vastaanottajan huomion saavuttamiseen koukuttavin otsikoin ja houkuttelevin kuvin.

Käytettävyys on muiden sähköisten kanavien tavoin tärkeää myös uutiskirjeessä. Jos kirje ei avaudu vastaanottajan laitteella helposti, jää se avaamatta. Meillä kirjeen ulkoasu luodaan käytettävyyden ehdoilla.

Huolehdimme myös lähetyksestä ja tarvittaessa osoiterekisterin ylläpidosta. Luonnollisesti saatu palaute on osa uutiskirjesisällön tuottamisprosessia.

Lue uutiskirjesisällön tuottamisesta lisää>>


sisällön-
tuotanto
Ei ole yhdentekevää, mitä uutiskirjeen lyhyissä nostoissa lukee. Varsinaisen jutun otsikko ja ingressi eivät aina välttämättä toimi uutiskirjeessä sisäänheittäjänä. Eri kanavien ominaispiirteisiin perehtyneet tuottajamme muokkaavat teksteistä koukuttavia ja miettivät myös koko kirjeen aiheotsikon puolestasi.

rakenne
ja ulkoasu
Uutiskirje on osa brändiäsi. Toisaalta viesti ei tavoita vastaanottajaa, vaikka se olisi kuinka kauniissa paketissa, jos paketti hajoaa lähetysvaiheessa. Meillä ulkoasu ja rakenne suunnitellaan käytettävyyden ehdoilla. Graafikkomme tekevät yhteistyötä digitaalisen median asiantuntijoidemme kanssa ja testaamme toimivuuden eri laitteilla ja eri sähköpostiohjelmilla ennen ensimmäistäkään lähetystä.

Osoitteisto
Sisältömarkkinoinnissa on kyse kohdennetusta viestinnästä. Uutiskirjeellä kohdentaminen voidaan tehdä hyvinkin segmentoidusti. Se kuitenkin edellyttää ajantasaista CRM-järjestelmää. Käyttämämme joustavan pilvipalvelun ansiosta voimme hoitaa osoitteistoja puolestanne ja silti teillä on osoitteisiin jatkuvasti vapaa pääsy.

lähetys
Käyttämämme sähköpostijärjestelmä mahdollistaa monipuolisen jakelun. Voimme esimerkiksi vaivattomasti lähettää kirjeen eri ryhmille eri aikaan. Saat myös itsellesi testinä kirjeen etukäteen nähtäväksi juuri sellaisena kuin se on lähdössä kohderyhmillekin. Et siis tule yllättymään kuin korkeintaan positiivisesti!

seuranta
Digitaalisista tuotteista on helppo saada seurantatietoja, mutta aina niiden tulkitseminen ei ole yhtä yksinkertaista. Tietoa on niin runsaasti, että sen kahlaaminen käy työstä. Siksi me teemmekin sen puolestasi ja lähetämme sinulle kootut tiedot oleellisimmista asioista suoraan sähköpostiisi. Samalla keräämme tiedon päivitettävistä osoitteista.

Näytä vähemmän

Businesslike tavoittaa asiakkaansa uutiskirjeellä

Businesslike ja MCI Press aloittivat yhteistyön, kun MCI Press valittiin ”tiukan rekrytointikierroksen tuloksena”  Businessliken uutiskirjeen sisällöntuottajaksi.

– Uutiskirje tuntui luontevalta ja modernilta askeleelta kiireisten HR-ihmisten arkeen. Sen juttujen kiinnostavuutta on helppo seurata, se on kustannuksiltaan kohtuullinen ja ajan hengen mukainen, summaa henkilöstöpalveluyritys Businessliken johtava konsultti ja partneri Marju Vuorensalmi.

Uutiskirjeen tavoittavuus mietityttää monia. Millainen kirjeen pitäisi olla, jotta se ei päädy roskakoriin? Hyviä vinkkejä suunnitelmalliseen uutiskirjeen toteutukseen löydät uutiskirjeoppaastamme.

 

 

Aiheeseen liittyviä:

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

1
Tunnemme toimialan

MCI Pressillä oma tuottaja tuntee toimialasi ja perehtyy lehden aihepiireihin yksityiskohtaisesti.

 

2

Monikanavaisuus tuo viestisi sinne, missä asiakkaat viihtyvät.

3
MITTAUS
varmistaa tulokset

Sähköinen lukijakyselymme seuraa reaaliaikaisesti julkaisun tavoitteiden toteutumista ja luotuja mielikuvia.

4
SMARTTIA työtä

Selainpohjainen Smartti view antaa mahdollisuuden seurata julkaisun edistymistä reaaliaikaisesti.

5
MATERIAALIT
yhdessä paikassa

Smartti store toimii myös materiaalipankkina,
josta aineistot löytyvät hakusanoilla.

6
CO-CREATION ja
työskentelet samalla alustalla

Voit osallistua julkaisun tekoon muokkaamalla tekstejä suoraan Smartti InCopyssa – missä vain ja milloin vain.

7
OPTIMOINTI
lisää näkyvyyttä

Jokainen artikkelimme on hakusanaoptimoitu (SEO), koska lukija päätyy jutun pariin usein hakukoneiden kautta.

8

Yrittäjävetoinen
27 vuoden ajan

9
KUSTANNUSTEHOKKUUS

Kustannustehokkuus syntyy harkitusta prosessista, joka meillä on laatusertifioitu.

1
0
Yksilöllisyys

Jokainen tuote videosta printtiin mietitään yksilöllisesti.